Gepubliceerd op: 28 februari 2013 01:35

Deze Biebtip gaat over een tijdschrift. De Bibliotheek Noord-Veluwe heeft voor al haar vestigingen een flink aantal abonnementen op de meest uiteenlopende bladen. Het titelaanbod omvat weekbladen als Vrij Nederland, Libelle en De Boerderij en maandbladen als Psychologie, VT Wonen en Computer!totaal. De nieuwste nummers van de bladen liggen ter inzage bij de leestafels in de bibliotheken. Oudere nummers worden ook uitgeleend.

Zelf kijk ik elke maand uit naar het nieuwe nummer van het tijdschrift Reiz&Magazine. Dit blad is ook in meerdere vestigingen van de Bibliotheek Noord Veluwe te vinden. Reiz&Magazine richt zich op de individuele vakantieganger die altijd op zoek is naar een originele vakantiebestemming. Het aantrekkelijke van dit tijdschrift is de grote variatie in vakantiedoelen. Het aanbod loopt uiteen van fietsreis tot strandvakantie, van natuurtocht tot cultuurtrip en van een dichtbij- tot een verwegbestemming. Het blad besteedt aandacht aan bijzondere autoroutes, leuke hotels en restaurants, kleinschalige accommodaties en themagerichte vakanties. Dit alles wordt bovendien geïllustreerd met prachtige foto’s, die erg inspirerend zijn. Reiz&Magazine bevat ook individuele reizigerservaringen, gadgets en recensies van reisgidsen. Al met al is dit een heel uitnodigend magazine. Zodra je het uit hebt, wil je wel direct de koffers gaan pakken.

Wilt u dit tijdschrift ook lezen? Kijk bij de leestafels van de Bibliotheek Noord-Veluwe.

Marieke Kanis, teamleider

• Titel: Reiz&Magazine