Gepubliceerd op: 2 juni 2017 09:37

Het boek 'Krrrr... rokodil!' is Biebtip nummer 244. Mijn kleinzoon en ik vinden dit een super leuk boek. Het boek is voor peuters en kleuters. Ze herkennen er allemaal wel wat in: plagerij, spanning, vrolijkheid en heel belangrijk, een goed eind. Er staan vrolijke illustraties in en de dieren zijn realistisch getekend.

We kijken ook regelmatig het filmpje op you tube erbij dat voorgelezen wordt door Hadewych Minis. Dan doen we gezellig samen de dierengeluiden na en mijn kleinzoon hupt als kikker door de kamer. Ik heb de luxe er de krokodil handpop bij te hebben en dit maakt het voor mijn kleinzoon wel erg spannend.

Het werd door de medewerkers van de bibliotheek Noord-Veluwe ook voorgelezen op de peuterspeelzaal tijdens de Voorleesdagen. Ik begrijp nu waarom ze dit zo leuk vinden. Ik had als voorlees Oma de eer dit te mogen doen op de peuterspeelzaal van mijn kleinzoon en ze vonden het prachtig. Die kleine glinsteroogjes bij de kids en het meeleven vond ik super. Echte aanrader voor alle Opa's en Oma's.

Wilt u dit boek ook lezen? U vindt het bij de Bibliotheek Noord-Veluwe!

• Schrijver: Catherine Raynar
  • Titel. : Krrrrrr krokodil