Gepubliceerd op: 26 maart 2019 12:07

Het goede leven: Hoe Nederland in een halve eeuw steeds welvarender werd - Annegreet van Bergen.

Na het boek Gouden jaren heeft Annegreet van Bergen ook het boek Het goede leven geschreven.

Beide boeken met heel veel plezier gelezen en de foto's bekeken. Regelmatig kreeg ik een glimlach op mijn gezicht. Herinneringen kwamen boven, zegeltjes sparen, de eerste televisie, de Puch bromfiets, spreekuur voor particulieren en fondsleden en nog heel veel meer. Op een zondagmiddag heerlijk met mijn zus doorgebladerd. Regelmatig klonk het van O, weet je dat nog? Dat heb ik ook nog gehad, etc. Ook in een hoofdstuk een stuk over de bibliotheek en de veranderingen.
Vroeger gaven datumstempels aan wanneer een boek teruggebracht moest worden en vaak maar 1 boek per keer. Nu mag men een hele stapel mee en is er geautomatiseerd. Al met al een erg leuk boek.

Wilt u dit boek ook lezen? U vindt het bij de bibliotheek Noord-Veluwe!

• Titel: Het goede leven
  • Auteur: Annegreet van Bergen