Gepubliceerd op: 2 november 2021 13:00

Op zaterdagavond bereid ik vaak geen maaltijd maar maak ik allerlei borrelhapjes op een mooie houten plank. Een borrelplank kan namelijk heel goed een maaltijd vervangen. Borrelplanken kun je precies zo samenstellen als je zelf wilt.

Toen ik dit boek zag liggen in de bibliotheek, heb ik deze ook gelijk geleend. In dit boek staan mooie afbeeldingen met heerlijke gerechten en hapjes. De borrelplanken hebben ook thema’s, o.a.: kaas & fruitplank, brunchplank, vegetarische plank, Griekse plank. Naast de recepten krijg je allerlei tips en een overzicht van welke drankjes er goed bij passen.

Ik heb in ieder geval weer genoeg inspiratie opgedaan om onweerstaanbare borrelplanken te maken voor de zaterdagavond of een andere gelegenheid.

Wil je dit boek ook lezen? Je vindt het bij de Bibliotheek Noord-Veluwe!
Jacqueline Junte, medewerker klantcontacten

• Schrijver: Ingrid Hadders