Gepubliceerd op: 26 juli 2022 09:37

Een boek wat misschien van pas kan komen in deze vakantietijd. Als je nog een echt bijzonder adresje in Nederland zoekt voor een overnachting, dan kun je met dit boek ideeën op doen. Alhoewel, je hoeft hier natuurlijk geen vakantie voor te hebben, een weekendje of zomaar een dagje is ook altijd fijn.

Het boek is opgedeeld in verschillende thema’s, zoals stad, natuur, eiland, luxe enz. Bij elk thema worden verschillende adressen genoemd en krijgen we aan de hand van foto’s een inkijkje. Wat dacht je van eigen wellness of van overnachten in een kerk of op een boerderij?

Daarnaast krijg je tips voor restaurants en kun je lezen wat er te zien en te doen is in de omgeving, zodat je optimaal van je tijd kunt genieten en er even hélemaal uit bent.

Wil je dit boek ook lezen? Je vindt het bij de Bibliotheek Noord-Veluwe!
Marian de Boer, Bibliotheekmedewerker

• Schrijver: Marleen Brekelmans