Jaarverslag bibliotheek voor wethouders

Gepubliceerd op: 22 mei 2023 15:30

Vier wethouders uit het werkgebied van de Bibliotheek Noord-Veluwe hebben het jaarverslag van de bibliotheek in ontvangst genomen. Hetty van de Weg, directeur/bestuurder van de bibliotheek, overhandigde hen het jaarverslag.

Voor de wethouders zijn de rol van de bibliotheek bij het vergroten van basisvaardigheden zoals lezen en rekenen en het bieden van hulp bij het omgaan met de digitale overheid en het vergroten van digitale vaardigheden van de inwoners steeds essentiëlere taken van de bibliotheek. En het vergroten van het leesplezier voor jong en oud is en blijft een wezenlijk onderdeel van het bibliotheekwerk.

Directeur/bestuurder Hetty van de Weg is trots op het feit dat de Bibliotheek Noord-Veluwe in 2022 flink verder is gegroeid naar een toekomstgerichte voorziening waar de inwoners hun wereld kunnen vergroten. “Als de Bibliotheek Noord-Veluwe willen wij voor iedereen de vanzelfsprekende plek zijn waar je komt om te verblijven, boeken te lenen, huiswerk te maken, een taalcursus te volgen of om te leren omgaan met de digitale overheid.”

Naar het jaarverslag