Gepubliceerd op: 16 maart 2021 12:02

Avonturen van de dappere ridster. Na het lezen van dit boek, wil iedereen ridster zijn. Mijn bieb-collega Karin gaf dit als leestip voor mijn dochter van acht die van stoere en grappige boeken houdt. Een super tip! Inmiddels hebben wij het boek thuis allemaal gelezen en zijn wij groot fan van de ridster.

Een boek van Janneke Schotveld is eigenlijk altijd een hit. Ze heeft zo’n frisse en levendige schrijfstijl. De avonturen van de dappere ridster zijn losse verhalen. Handig om voor te lezen voor het slapen gaan en heerlijk overzichtelijk voor kinderen om zelf te lezen.

Ga mee op avontuur met de dappere ridster en laat je verrassen door de spannende, grappige en soms ontroerende verhalen. Wees getuige van hoe de dappere ridster afrekent met pesten, een geheime missie vervuld voor de baas van het land en een verliefde bakker uit de boom praat. De prachtige illustraties van Milja Praagman maken dit boek een feest om te lezen zowel voor jong als oud(er).

Meer lezen van Janneke Schotveld? Kijk in de catalogus van de bibliotheek en reserveer de boeken van Botje, het Kattenmannetje of de Superjuffie serie. Wist je trouwens dat er inmiddels al negen Superjuffie boeken zijn? Op negen maart kwam deel negen uit: Superjuffie in Australië. Voorlezen vanaf zes jaar en zelf lezen vanaf ongeveer acht jaar.

Wil jij dit boek ook lezen? Je vindt het bij de Bibliotheek Noord-Veluwe!
Patricia, Medewerker klantcontacten - Leesconsulent

• Titel: Avonturen van de dappere ridster