Hulp bij e-book/ luisterboek vragen

Soms lukt het niet om de e-books/luisterboeken van de bibliotheek (onlinebibliotheek.nl) te lenen, om te registreren voor deze e-books/luisterboeken of wil je andere hulp bij het lenen/lezen van de bibliotheek e-books/luisterboeken.

We helpen je graag bij onze Digitale spreekuren.

• maandag in Hattem
  • dinsdag in Wezep
  • woensdag in Heerde
  • donderdag in Epe
  • vrijdag in Elburg

De spreekuren zijn van 14 – 17 uur. Afspraak maken is niet nodig, deelname is gratis. Kun je niet op die tijd of in een van die locaties?

Vul dan onderstaande gegevens in en we nemen contact op. We proberen eerst of we je telefonisch kunnen helpen, als dat niet lukt maken we een afspraak voor een bezoek aan een van onze vestigingen.

LET OP: een lenersnummer heeft 12 cijfers

Welke dagdelen komen je goed uit? Graag meerdere mogelijkheden aangevenVerplicht

Wil je lezen/luisteren op een tablet of smartphone? Vul dan de 2 vragen hieronder in.

Wil je lezen op een e-reader? Vul dan de 4 vragen hieronder in.