Gepubliceerd op: 28 mei 2020 14:12

In Labyrint- de verhalen komt alles van deze Nederlandse schrijfster samen. In 13 spannende, verrassende en meeslepende verhalen laat zij de lezer alle hoeken van het thrillergenre zien.

Het zijn stuk voor stuk boeiende thrillers. Waar ik eerst nog mijn twijfels had of ik korte verhalen wel leuk zou vinden, kan ik nu zeggen dat ik enorm genoten heb van dit boek. Het zijn eigenlijk echt 13 mini thrillers. Ondanks dat sommige verhalen kort zijn, (soms maar 10 blz.) zijn ze toch allemaal goed afgerond en heel uiteenlopend. Het boek leest zeer vlot en is meeslepend waardoor je het niet snel aan de kant kunt leggen.

Een deel van het boek heeft ze samen met haar man Berry Verhoef geschreven (Escober). Wat mij betreft een echte aanrader, ook voor de niet fanatieke lezers is het door die korte verhalen een goede keus.

Wilt u dit boek ook lezen? U vindt het bij de Bibliotheek Noord-Veluwe!
Annerique van Walderveen-Dolsma, bibliotheekmedewerker

• Schrijver: Esther Verhoef