Gezellige spelletjesmiddag bij bieb Epe

Gepubliceerd op: 2 april 2024 13:15

Donderdag was de eerst spelletjesmiddag voor volwassenen bij de bibliotheek in Epe. Deze door Ruilwinkel Shop4Nop en de Bibliotheek Noord-Veluwe georganiseerde activiteit viel goed in de smaak bij de bezoekers.

De deelnemers werden hartelijk ontvangen door Henny, de enthousiaste begeleider van deze spelletjesmiddagen. De door Ruilwinkel Shop4Nop beschikbaar gestelde spellen waren nieuw voor de deelnemers, maar al snel werd er fanatiek gespeeld. Het waren korte spellen, waardoor er ook volop ruimte was om gezellig te kletsen en wat te drinken.

“Ook een paar mensen die geen lid zijn van de bibliotheek kwamen speciaal voor de spelletjesmiddag langs. Een van hen gaf zelfs aan dat ze vaker naar de bibliotheek gaat komen. Gewoon om wat te lezen en koffie te drinken”, vertelde Anne-marie van de bibliotheek. “Mooi om te zien hoe zo’n middag mensen echt blij kan maken!”

Ook in april is er weer een spelletjesmiddag. Die is op 25 april, ook in de bibliotheek in Epe.

Deelname is gratis en aanmelden is niet nodig.