Prijswinnaars 'Maak een huis' tijdens Kinderboekenweek

Gepubliceerd op: 10 november 2023 09:26

Deelnemers kregen een papieren beker en bouwden daarvan een zo mooi mogelijk huis. De prijsvraag sloot aan bij het thema van de Kinderboekenweek “Bij mij thuis”.

Laylin wint prijs in de gemeente Epe

De 8 jarige Laylin de Winter heeft in de gemeente Epe de prijsvraag van de Bibliotheek Noord-Veluwe t.g.v. de Kinderboekenweek gewonnen. Van alle inzendingen in de gemeente Epe was Laylins huis het mooiste.

De prijs was een boek van Tosca Menten “De iglo van tante Friet”.

Berdeha wint prijs in de gemeente Oldebroek

De 10 jarige Berdeha Oleksandr heeft in de gemeente Oldebroek de prijsvraag van de Bibliotheek Noord-Veluwe t.g.v. de Kinderboekenweek gewonnen. Van alle inzendingen in de gemeente Oldebroek was Berdeha’s huis het mooiste.

De prijs was het boek “Het geheim van het onderhuis” van Ilona de Lange.

Job wint prijs in de gemeente Hattem

De 8 jarige Job heeft in de gemeente Hattem de prijsvraag van de Bibliotheek Noord-Veluwe t.g.v. de Kinderboekenweek gewonnen. Van alle inzendingen in de gemeente Hattem was Jobs huis het mooiste.

De prijs was een boek van Tosca Menten “De iglo van tante Friet”.