Aangepaste openingstijden

Tijdens de schoolvakanties hebben een aantal vestigingen aangepaste openingstijden en zijn er een aantal miniservicepunten gesloten.
Kijk op deze pagina voor alle informatie.

Taalpuntspreekuur ook in ’t Harde!

Gepubliceerd op: 23 februari 2024 15:00

Vanaf donderdag 14 maart start Taalpunt Elburg in bibliotheek ’t Harde met een wekelijks spreekuur. Het spreekuur is van 14.00 – 16.00 uur.

Regelmatig komen inwoners van ’t Harde naar de bibliotheek in Elburg met een hulpvraag op het gebied van de Nederlandse taal, computervaardigheden of andere basisvaardigheden. Het is handig voor hen om dichterbij terecht te kunnen. Om aan die vraag tegemoet te komen start de Bibliotheek Noord-Veluwe vanaf donderdagmiddag 14 maart met een spreekuur in de bibliotheek in ‘t Harde.

Tijdens het spreekuur kijkt taalpuntcoördinator Jan van de Pol welke hulp bij de vraag past. Meestal betekent het dat er een taalcoach gezocht wordt die met de deelnemer aan de slag gaat. Naast deelnemers zijn daarom ook nieuwe vrijwilligers van harte welkom!

Vanaf week 11 is het taalpuntspreekuur als volgt:

• Dinsdag van 14.00 – 16.00 uur in Elburg, Clakenweg 146, 8081LZ Elburg
  • Donderdag van 14.00 – 16.00 uur in ’t Harde, Centrumplein 6, 8084 AZ ’t Harde

Het Taalpunt is telefonisch bereikbaar via 06-575 323 86 en per mail via taalpuntelburg@bibliotheeknoordveluwe.nl.