Aangepaste openingstijden

Tijdens de schoolvakanties hebben een aantal vestigingen aangepaste openingstijden en zijn er een aantal miniservicepunten gesloten.
Kijk op deze pagina voor alle informatie.

Resultaat 1 - 10 (van 71)

• De Bibliotheek Noord-Veluwe opnieuw gecertificeerd! Bekijk details

15 juli 2024

De Bibliotheek Noord-Veluwe, met elf vestigingen in vijf gemeenten, is opnieuw officieel gecertificeerd door de CBCT, de Certificeringsorganisatie Bibliotheekwerk, Cultuur en Taal (CBCT). De Bibliotheek Noord-Veluwe is opnieuw gecertificeerd voor vier jaar. Het oordeel van de auditscommissie luidde onder andere dat de bibliotheek toekomstbestendig is en haar kwaliteit goed op orde heeft.

• Tips van Machteld van Zalingen bij lezing De Veluwe als plaats delict Bekijk details

1 juli 2024

Machteld van Zalingen heeft een interactieve lezing/workshop gegeven bij de bibliotheek in Vaassen. De Veluwe als plaats delict was het onderwerp van haar lezing.

• Succesvolle BoekStartdag Bekijk details

13 juni 2024

De door de Bibliotheek Noord-Veluwe georganiseerde BoekStartdag bij de bibliotheken in Elburg, ‘t Harde, Epe, Vaassen, Hattem en Wezep was een groot succes. Voor de allerjongste bezoekers en hun (groot)ouders waren er leuke activiteiten. Er kon meegedaan worden aan Muziek op schoot of OuderKindDans en er was een gezellig voorleesuurtje.

• Vijf wethouders ontvangen het jaarverslag van de bibliotheek Bekijk details

12 juni 2024

Wethouder Brouwer (Hattem), wethouder Heere (Epe), wethouder Jeensma (Elburg), wethouder van Ommen (Heerde) en wethouder Vos (Oldebroek) hebben de afgelopen week het jaarverslag 2023 van de Bibliotheek Noord-Veluwe in ontvangst genomen. Hetty van de Weg, directeur-bestuurder van de Bibliotheek Noord-Veluwe, overhandigde hen het jaarverslag.

• Verbreed je horizon en help een ander: word Taalvrijwilliger! Bekijk details

28 mei 2024

Vind je het leuk om met de Nederlandse taal bezig te zijn en om anderen te helpen met het beter leren spreken, lezen of schrijven ervan? Meld je dan aan bij Taalpunt Elburg of Taalpunt Oldebroek (onderdeel van de Bibliotheek Noord-Veluwe) en word taalvrijwilliger!

• Drukbezochte workshop 3D pen van de bieb Bekijk details

28 mei 2024

De 3D pen workshop van de Bibliotheek Noord-Veluwe op het Kunstfestival in Hattem is zeer drukbezocht! Maar liefst 65 kinderen gebruikten de 3D pen om een mooie creatie te maken.

• Enthousiast over plantjes stekken Bekijk details

28 mei 2024

Kim Ziengs, van het plantenasiel in Epe, kon veel deelnemers verwelkomen bij haar workshop plantjes stekken bij de bibliotheek in Epe. Er bleek veel enthousiasme te zijn voor dit onderwerp

• Veel kinderen bij Boeken en Babbels Muziek op schoot Bekijk details

24 mei 2024

De Boeken en Babbels bijeenkomst van vorige week bij de bibliotheek in Vaassen was weer een groot succes. Op het onderwerp Muziek op Schoot kwamen maar liefst 20 kinderen met hun ouders/grootouders af.

• Digitale hulp gezocht! Bekijk details

8 mei 2024

Voor de digitale cursussen op maandagochtend in Oldebroek en Wezep zoekt de Bibliotheek Noord-Veluwe een vrijwilliger! Ben je vanaf 1 september op maandagochtend beschikbaar en wil je als digitale vrijwilliger zorgen dat inwoners van de gemeente Oldebroek zelfredzamer worden en beter mee kunnen doen in de maatschappij? Maak het verschil en meld je aan!

• Applaus bij informatieavond voedselbossen Bekijk details

3 mei 2024

“Een fantastische presentatie!” roemde een van de bezoekers de informatieavond over voedselbossen bij de Bibliotheek Noord-Veluwe locatie in Epe. De zeer belangstellende en betrokken bezoekers beloonden sprekers Irma en Sijtse van der Zee met een spontaan applaus aan het einde van de avond.

Paginanavigatie